Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
2016-05-20 11:13
W bieżącym roku wydatki na reklamę w sieciach content marketingowych mają wzrosnąć o ponad 41% - szacuje Netsprint. Reklama w sieciach kontekstowych ma zanotować z kolei ponad 10-procentowy wzrost. Coraz ważniejszą rolę w kampaniach online odgrywać będą również dane o użytkownikach - już przeszło 2/3 agencji i domów mediowych ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Najwyższe priorytety w reklamie online Za najwyższy priorytet w reklamie online uważana jest optymalizacja konwersji
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością