Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
2014-12-28 08:05
Pozytywna opinia klienta jest dla e-sprzedawcy niezwykle ważna - nic chyba nie buduje lepiej jego pozytywnego wizerunku. Z drugiej strony tym, co potrafi w skuteczny sposób zrujnować jego wizerunek jest niezadowolenie klientów. Negatywnym opiniom niemal zawsze towarzyszą silne emocje, a - jak powiedziała niegdyś Maya Angelou - "ludzie ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Komentarz Gigant Zachowanie Giganta to modelowy sposób radzenia sobie z sytuacją kryzysową w Internecie.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Samsung zaprezentował Galaxy Watch8 i Watch8 Classic - najcieńszy smartwatch Samsunga z AI Gemini
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy