eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyNegatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia › Co robisz, gdy transakcja w e-sklepie nie spełnia Twoich oczekiwań?

Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

2014-12-28 08:05

Pozytywna opinia klienta jest dla e-sprzedawcy niezwykle ważna - nic chyba nie buduje lepiej jego pozytywnego wizerunku. Z drugiej strony tym, co potrafi w skuteczny sposób zrujnować jego wizerunek jest niezadowolenie klientów. Negatywnym opiniom niemal zawsze towarzyszą silne emocje, a - jak powiedziała niegdyś Maya Angelou - "ludzie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Co robisz, gdy transakcja w e-sklepie nie spełnia Twoich oczekiwań? Ponad 1/3 niezadowolonych klientów będzie odradzać znajomym zakupy w danym sklepie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: