eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach I kw. 2014 › Zestawienie wydatków reklamowych z liczbą publikacji w Q1 2014 r.

Sieci handlowe w mediach I kw. 2014

2014-05-12 13:10

Lidl i Biedronka to w pierwszym kwartale bieżącego roku czołówka najbardziej medialnych sieci handlowych - podaje raport sporządzony przez Instytut Monitorowania Mediów. Również te marki wydały na reklamę najwięcej, przy czym trzeba zwrócić uwagę, że Lidl wydał na promocję niemal dwa razy więcej niż drugi z liderów. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zestawienie wydatków reklamowych z liczbą publikacji w Q1 2014 r. Skala dyskusji internautów o Lidlu jest wprost proporcjonalna do wysokości wydatków na promocję, lecz najwięcej szumu wśród internautów przy jednoczesnych najniższych wydatkach reklamowych wywołuje Tesco.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: