Podróże Polaków 2013
2014-02-11 13:58
FLY.PL przedstawia podsumowanie roku 2013 na rynku usług turystycznych. Podstawę analiz stanowią dane biura podróży FLY.PL, biorące pod uwagę nie tylko statystyki z ubiegłego roku, ale również z lat poprzednich, dzięki czemu możemy pokusić się o ocenę zmian i dokonanie porównania dynamicznych trendów branżowych. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Sprzedaż wycieczek wg. ilości dni pozostałych do wyjazdu (dane FLY.PL, 2013r.) Jak pokazują dane sprzedażowe FLY.PL, rezerwacja maksymalnie do 14 dni przed wyjazdem, jest najczęściej wybieranym rozwiązaniem. Z typowej oferty last minute w 2013 skorzystało ponad 45% turystów, co stanowiło niewielki, zaledwie 1%, spadek w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?