Smartfony - chleb powszedni
2014-02-09 00:35
Już 44% Polaków posiada smartfony. Tak wynika z najnowszego badania TNS Polska, którego wyniki zostały udostępnione w raporcie jestem.mobi “Marketing mobilny w Polsce 2013/2014”. Tym samym Polska osiągnęła już poziom średniej dla Europy z 2013 roku pod względem penetracji smartfonów. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Aplikacje Liczba użytkowników korzystających z aplikacji mobilnych znacznie wzrosła.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?