eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media II 2013

Najczęściej cytowane media II 2013

2013-03-25 12:45

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media I 2013


Media ekonomiczne

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.


Media regionalne

W lutym po raz kolejny bezkonkurencyjnym pod względem liczby cytowań medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście spraw społecznych. Kolejne miejsca zajęły Radio Kraków oraz Radio Gdańsk i Polska Głos Wielkopolski.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

W lutym po raz kolejny bezkonkurencyjnym pod względem liczby cytowań medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście spraw społecznych.


Tematyka

Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na odległym drugim miejscu znalazły się powołania dotyczące sportu, na trzecim kwestie ekonomiczne.

fot. mat. prasowe

Tematyka przekazów, w których powoływano się na doniesienia innych mediów

Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na odległym drugim miejscu znalazły się powołania dotyczące sportu, na trzecim kwestie ekonomiczne.


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

Najczęściej źródłem tych wiadomości była Gazeta Wyborcza – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej cytowaną stacją radiową było RMF FM, wśród stacji telewizyjnych zwyciężył TVN 24.


Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 4 693 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 28 lutego 2013 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w pasie, radio bądź w telewizji.

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: