eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › znajomość marki
  • Marki kojarzone z Euro 2012

    Marki kojarzone z Euro 2012

    11:02 22.02.2012

    ... nie kojarzy się z żadną marką lub firmą. Jakie marki Polacy kojarzą z Mistrzostwami? Najczęściej wymieniane marki, z którymi kojarzymy Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, ... superpucharu – meczu, który miał zainaugurować otwarcie Stadionu Narodowego. Marki RTV Jeśli chodzi o marki sprzętu RTV, Polacy w kontekście Euro 2012 najczęściej wymieniają ... WIĘCEJ

    Tematy: Euro 2012, marki, marki samochodowe, marki odzieżowe
  • Firmy ubezpieczeniowe: PZU najpopularniejszy

    Firmy ubezpieczeniowe: PZU najpopularniejszy

    14:06 20.08.2009

    ... podstawie badań PBS DGA. Wśród ubezpieczycieli motoryzacyjnych największym zaufaniem cieszą się marki PZU, Warta i Link4. Wśród marek ubezpieczeń na życie - PZU Życie, Commercial Union ( ... osób.” W przypadku ubezpieczeń na życie, Polacy najchętniej polecają sobie marki PZU Życie (44%), Commercial Union (Aivia) – 14% oraz ING (12%). Informacje o ... WIĘCEJ

    Tematy: firmy ubezpieczeniowe, sektor ubezpieczeniowy, rynek ubezpieczeniowy, branża ubezpieczeniowa
  • Polscy operatorzy MVNO mało popularni

    Polscy operatorzy MVNO mało popularni

    14:02 02.10.2008

    ... nie wiążą długoterminowe zobowiązania z żadną firmą. Bardziej gotowi na zmiany są też użytkownicy Internet (10% planuje wybór nowego operatora). Mocne marki: Mobilking, Carrefour Mova, MyAvon, mBank Mobile Badanie rozpoznawalności marek MVNO przebiegło w trzech etapach. Pierwszy to badanie „top of mind”. Respondenci ... WIĘCEJ

    Tematy: MVNO, operatorzy wirtualni, badania użytkowników komórek, użytkownicy komórek
  • Polacy a marka handlowa towaru

    Polacy a marka handlowa towaru

    14:14 03.10.2006

    ... się własnymi doświadczeniami wybierają produkty, które już znają. Za gwarancję jakości są skłonni zapłacić więcej. Producenci myśląc o kreowaniu marki, przez cały okres życia marki konsekwentnie nią zarządzają, aby konsument identyfikował te same cechy związane z produktem i marką obecnie oraz w przyszłości. - Podobnie jak w badaniach ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, znajomość marki, branding
  • Czy marce potrzebny jest bohater?

    Czy marce potrzebny jest bohater?

    11:29 21.04.2006

    ... skierowanych do dorosłych, jak i do dzieci. Bohaterowie abstrakcyjni idealnie wpasowują się w dziecięcy świat i dają duże możliwości manewru właścicielowi marki. Gdy dziecko pokocha bohatera marki (tak jak jest w stanie pokochać postać bajkową), to zechce mieć swojego ulubieńca na plakacie, piórniku, tornistrze… Bohaterowie abstrakcyjni ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, znajomość marki, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Wizerunek firmy podstawą sukcesu

    Wizerunek firmy podstawą sukcesu

    13:29 21.02.2006

    ... pomaga dobrze zaistnieć w świadomości Klienta i utrwalać ten obraz. Musisz dbać o spójność Twojej marki. Tak samo jak dbasz o spójność swojej strategii. Rzeczy te zazębiają ... stałych klientów. Branding to bardzo rozbudowana działalność, to zarządzanie wartością Twojej marki. Napisano o brandingu już grube książki i na zakończenie dodam, że warto ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, znajomość marki, logo, budowanie świadomości marki
  • Badanie znajomości marki Orange

    Badanie znajomości marki Orange

    01:14 24.11.2005

    Znajomość spontaniczna i wspomagana marki Orange w październiku 2005 roku, czyli w pierwszym miesiącu po ... listy marek, znajomość Orange deklarowała zdecydowana większość klientów tej sieci (94%). Oznacza to jednak, że 6% użytkowników marki nie wymieniło jej nazwy nawet w teście znajomości wspomaganej. - Orange wchodzi na miejsce marki Idea, która ... WIĘCEJ

    Tematy: badanie znajomości marki, Orange, marka, znajomość marki

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: