eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › media społecznościowe
  • YouTube angażuje bardziej niż Facebook

    YouTube angażuje bardziej niż Facebook

    11:20 18.05.2018

    ... funkcje społecznościowe. Co więcej, udaje mu się to świetnie. Analiza przeprowadzona przez LifeTube - partnerską sieć zrzeszającą ... nasyca swoją platformę coraz to większą liczbą materiałów wideo, drugi rozszerza swoje funkcje społecznościowe. To zacieśnianie więzi z użytkownikami jest możliwe dzięki możliwościom, które YouTube otrzymuje od Google. ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, YouTube, Facebook, zachowania konsumentów
  • Facebook w Polsce kończy 10 lat

    Facebook w Polsce kończy 10 lat

    11:01 04.05.2018

    Facebook w polskiej wersji językowej obchodzi właśnie 10 rocznicę swojego istnienia, co oznacza, że wiekiem przewyższa nawet przycisk „Lubię to!”. I choć śmierć platformy wieszczono już niejednokrotnie, to wciąż pozostaje ona najpopularniejszym medium społecznościowym na świecie - w Polsce korzysta z niej już przeszło 16 mln użytkowników. Od ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, social media, Mark Zuckenberg, media społecznościowe
  • Media społecznościowe muszą chronić prawa konsumentów

    Media społecznościowe muszą chronić prawa konsumentów

    13:35 22.02.2018

    ... prawa obowiązującego w Kalifornii; warunek, zgodnie z którym platforma zwolniona jest z obowiązku oznaczania informacji handlowych i treści sponsorowanych. Firmy odpowiedzialne za media społecznościowe zobowiązały się wprowadzić zmiany w swoich warunkach umowy we wszystkich wersjach językowych w pierwszym kwartale 2018 r. Dalsze działania Jak już ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, przepisy unijne, ochrona konsumentów, prawa konsumentów
  • Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?

    Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?

    09:31 12.02.2018

    ... nieprezentowanych w standardowych narzędziach do analityki social media pokazaliśmy, dlaczego markom się to nie opłaca. W założeniu marki w social media mają wywoływać rozmowy – sytuacje, ... ). Przyjrzymy się danym, których zwykłe narzędzia do analityki social media nie prezentują – liczbie komentarzy odpowiadających na komentarze innych osób i ... WIĘCEJ

    Tematy: komentarze na Facebooku, Facebook, media społecznościowe, internauci
  • Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    10:10 17.01.2018

    ... dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta na pierwszym poziomie („przyjęto zgłoszenie”). Model jest następujący: jeżeli internauta chce czegoś konkretnego od marki, pisze posta ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów
  • Szyfrowanie danych ochroni twój Instagram

    Szyfrowanie danych ochroni twój Instagram

    10:26 12.09.2017

    Mimo, że temat bezpieczeństwa rozwiązań teleinformatycznych coraz częściej podnoszony jest w mediach w tej materii niewiele się zmienia. Masowe wykorzystanie rozwiązań udostępnianych użytkownikom urządzeń mobilnych służących do zbierania, przetwarzania i udostępniania danych, jak Facebook czy Instagram, bije rekordy popularności. Korzystanie z ... WIĘCEJ

    Tematy: Instagram, ochrona danych, szyfrowanie danych, media społecznościowe
  • Jak i kogo angażują celebryci?

    Jak i kogo angażują celebryci?

    10:00 02.08.2017

    Którzy liderzy opinii i celebryci z Facebooka tworzą największą sieć interakcji z innymi? Analiza postów, komentarzy, like’ów i share’ów z lipca 2017 roku wskazuje na sportowców. Oprócz nich społeczności skupione wokół influencerów to: piosenkarki, Youtube’rzy, fashion, game’rzy, kulturyści, politycy i dziennikarze z prawicy, liberalni ... WIĘCEJ

    Tematy: celebryci, facebook, liderzy opinii, influencerzy
  • 7 porad, jak zadbać o profil zawodowy w sieci

    7 porad, jak zadbać o profil zawodowy w sieci

    14:10 05.07.2017

    W czasach powszechnej cyfryzacji poszukiwanie pracy oraz kształtowanie ścieżki zawodowej przeniosło się do internetu. Proces ten ciągle postępuje. Portale typu GoldenLine to także chleb powszedni rekruterów, którzy coraz częściej zaglądają na portale biznesowo-rekrutacyjne w poszukiwaniu jakże dziś deficytowych talentów. Widać zatem wyraźnie, że o ... WIĘCEJ

    Tematy: profil zawodowy, GoldenLine, wizerunek w internecie, media społecznościowe
  • Zawodowy portal społecznościowy. Czy warto założyć konto na LinkedIn?

    Zawodowy portal społecznościowy. Czy warto założyć konto na LinkedIn?

    10:49 16.06.2017

    ... pracy. Miejsce spotkań kandydatów z rekruterami Obecnie, głównym narzędziem pracy rekruterów, którzy prowadzą projekty rekrutacyjne metodą direct search, są biznesowe portale społecznościowe takie jak LinkedIn czy Goldenline. Realizacja procesu rekrutacji z wykorzystaniem metody direct search polega na bezpośrednim dotarciu do osób, które posiadają ... WIĘCEJ

    Tematy: profil zawodowy, LinkedIn, GoldenLine, wizerunek w internecie
  • Jak social media spędziły majówkę?

    Jak social media spędziły majówkę?

    00:29 09.05.2017

    ... były najczęściej wspominanymi miejscami. Na ścianie zachodniej – w Lubuskim i Dolnośląskim - social media najczęściej służyły poszukiwaniu informacji o tym, co robić w majówkę. ... jako jedyna zaburzyła dynamikę dyskusji w głównych kanałach. Ponadto na działania w social media zdecydował się McDonald’s, który umieścił na Facebooku angażującego GIFa o ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, monitoring mediów, media społecznościowe, majówka

poprzednia  

1 ... 11 12 13 ... 20 ... 30 ... 35

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: