eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › gry sieciowe
  • Phishing: ataki na graczy online

    Phishing: ataki na graczy online

    00:11 28.03.2010

    ... ostatnich 3-4 lat cyberprzestępcy uzyskali spore korzyści finansowe przy pomocy oszustw związanych z grami online, w szczególności wykorzystując konta, postacie oraz przedmioty z gry World of Warcraft”, powiedział Christian Funk, analityk wirusów z niemieckiego oddziału Kaspersky Lab, członek globalnego zespołu ds. badań i analiz (GReAT). „Konta ... WIĘCEJ

    Tematy: ataki phishingowe, gry online, gry sieciowe, phishing
  • Gry sieciowe najbardziej zagrożone przez wirusy

    Gry sieciowe najbardziej zagrożone przez wirusy

    00:35 12.02.2010

    ... , a następnie ukrywając przed ofiarą swoją obecność, działają jak typowy keylogger rejestrując wszystkie znaki, które użytkownik wprowadza podczas logowania się do gry. Dane zdobyte w ten sposób sprzedawane są później za pośrednictwem internetowych serwisów aukcyjnych. Drugą pozycję w styczniowym raporcie przygotowanym przeze firmę ESET ... WIĘCEJ

    Tematy: gry sieciowe, wirusy, trojany, zagrożenia internetowe
  • Gry online: rośnie zagrożenie atakami

    Gry online: rośnie zagrożenie atakami

    13:39 12.11.2008

    ... www.wor1dofwarcraft.com na pierwszy rzut oka przypominają adres oficjalnej strony gry World of Warcraft; jednakże obie witryny zawierają szkodliwe pliki. Aby ... spotykanych w świecie rzeczywistym. Pomimo intensywnych wysiłków podmiotów obsługujących programy sieciowe mających na celu wyeliminowanie działań kryminalnych z wirtualnych światów, stare ... WIĘCEJ

    Tematy: gry online, ataki internetowe, phishing, oszustwa internetowe
  • Gry online: 200 mln użytkowników w Azji

    Gry online: 200 mln użytkowników w Azji

    00:04 18.10.2008

    comScore - firma specjalizująca się w badaniach cyfrowego świata, przedstawiła 14 października 2008 r. raport, dotyczący użytkowników gier online w regionie Azji Pacyfiku, oparty na danych zebranych przez comScore World Metrix Service. Raport wskazał, że 51% użytkowników Internetu z regionu Azja - Pacyfik odwiedziło w sierpniu 2008 r. strony z ... WIĘCEJ

    Tematy: gry online, gry internetowe, gracze, gry sieciowe
  • Gry online a złośliwe oprogramowanie 2007

    Gry online a złośliwe oprogramowanie 2007

    01:06 20.03.2008

    ... popularności, jaki osiągnęły w grudniu nowe szkodniki z klasy VirWare atakujące gry online. Wnioski Gry online już od dawna przestały być czymś niezwykłym. ... online i 5 do 6 trojanów co godzinę. Poziom zaawansowania nowej generacji szkodników atakujących gry jest porównywalny do poziomu wielofunkcyjnych trojanów wykorzystywanych do tworzenia sieci ... WIĘCEJ

    Tematy: gry online, gry sieciowe, wirusy, trojany
  • Gry MMORPG: phisherzy atakują World of Warcraft

    Gry MMORPG: phisherzy atakują World of Warcraft

    01:56 18.02.2008

    ... gdzie z kolei proszono o podanie już bardziej szczegółowych informacji – łącznie z odpowiedzią na tzw. „sekretne pytanie”. Ostatecznie użytkownicy wracali na oficjalną witrynę gry. Jednak oszuści, którzy dysponowali już kompletem danych, kradli w grze zdobyte złoto i inne wartościowe przedmioty. Uważny i świadomy Internauta mógł zapobiec kradzieży ... WIĘCEJ

    Tematy: World of Warcraft, gry online, gry sieciowe, ataki typu phishing
  • Gry online: socjotechnika jedną z metod kradzieży haseł

    Gry online: socjotechnika jedną z metod kradzieży haseł

    00:22 29.09.2007

    ... do tych informacji. Druga grupa trojanów modyfikuje %windir%\system32\drivers\etc\hosts. Plik ten zawiera adresy sieciowe serwerów o podanych nazwach. Jeżeli do pliku tego zostanie wprowadzony fałszywy adres serwera obsługującego grę, klient gry zostanie autoryzowany na serwerze szkodliwego użytkownika (któremu zostanie wysłane hasło) zamiast na ... WIĘCEJ

    Tematy: gry online, gry sieciowe, trojany, robaki
  • Gry online coraz popularniejsze

    Gry online coraz popularniejsze

    01:42 29.07.2007

    ... . wzrost w porównaniu do maja 2006. Obie strony dostarczają mieszaninę gier strategicznych, quizów, gier zręcznościowych oraz gier planszowych, z czego puzzle oraz gry karciane są najczęściej wybierane przez użytkowników w obu przypadkach. Najszybciej rozwijającą się stroną o tematyce gier online była strona WildTangent Network, amerykańskiej ... WIĘCEJ

    Tematy: gry online, gry sieciowe, rynek gier
  • Rośnie wartość rynku gier online

    Rośnie wartość rynku gier online

    13:28 24.03.2007

    Jak wynika z badań niezależnej firmy analitycznej Screen Digest, wartość rynku gier sieciowych sięgnęła jednego miliarda dolarów, do czego w głównej mierze przyczyniły się dwa tytuły: World of Warcraft i Second Life. Szacowana wartość rynku sieciowej rozrywki pochodzi przede wszystkim z opłat subskrypcyjnych. Dodatkowo, w grę wchodzą nieokreślone ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe
  • Rozwój rynku gier online

    Rozwój rynku gier online

    00:22 14.01.2007

    Gracze komputerowi w dużym stopniu wpływają na koniunturę krajów azjatyckich. Analizy rynkowe wskazują na to, że dochód czerpany z miłośników gier online osiągnie wartość 6,8 miliarda USD w 2010 roku. Mieszkańcy krajów azjatyckich znani są z ponadprzeciętnego zamiłowania do gier komputerowych. Odkąd uruchomiono internetowe łącza szerokopasmowe w ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: