-
Phishing: ataki na graczy online
00:11 28.03.2010
... ostatnich 3-4 lat cyberprzestępcy uzyskali spore korzyści finansowe przy pomocy oszustw związanych z grami online, w szczególności wykorzystując konta, postacie oraz przedmioty z gry World of Warcraft”, powiedział Christian Funk, analityk wirusów z niemieckiego oddziału Kaspersky Lab, członek globalnego zespołu ds. badań i analiz (GReAT). „Konta ...
Tematy: ataki phishingowe, gry online, gry sieciowe, phishing -
Gry sieciowe najbardziej zagrożone przez wirusy
00:35 12.02.2010
... , a następnie ukrywając przed ofiarą swoją obecność, działają jak typowy keylogger rejestrując wszystkie znaki, które użytkownik wprowadza podczas logowania się do gry. Dane zdobyte w ten sposób sprzedawane są później za pośrednictwem internetowych serwisów aukcyjnych. Drugą pozycję w styczniowym raporcie przygotowanym przeze firmę ESET ...
Tematy: gry sieciowe, wirusy, trojany, zagrożenia internetowe -
Gry online: rośnie zagrożenie atakami
13:39 12.11.2008
... www.wor1dofwarcraft.com na pierwszy rzut oka przypominają adres oficjalnej strony gry World of Warcraft; jednakże obie witryny zawierają szkodliwe pliki. Aby ... spotykanych w świecie rzeczywistym. Pomimo intensywnych wysiłków podmiotów obsługujących programy sieciowe mających na celu wyeliminowanie działań kryminalnych z wirtualnych światów, stare ...
Tematy: gry online, ataki internetowe, phishing, oszustwa internetowe -
Gry online: 200 mln użytkowników w Azji
00:04 18.10.2008
comScore - firma specjalizująca się w badaniach cyfrowego świata, przedstawiła 14 października 2008 r. raport, dotyczący użytkowników gier online w regionie Azji Pacyfiku, oparty na danych zebranych przez comScore World Metrix Service. Raport wskazał, że 51% użytkowników Internetu z regionu Azja - Pacyfik odwiedziło w sierpniu 2008 r. strony z ...
Tematy: gry online, gry internetowe, gracze, gry sieciowe -
Gry online a złośliwe oprogramowanie 2007
01:06 20.03.2008
... popularności, jaki osiągnęły w grudniu nowe szkodniki z klasy VirWare atakujące gry online. Wnioski Gry online już od dawna przestały być czymś niezwykłym. ... online i 5 do 6 trojanów co godzinę. Poziom zaawansowania nowej generacji szkodników atakujących gry jest porównywalny do poziomu wielofunkcyjnych trojanów wykorzystywanych do tworzenia sieci ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, wirusy, trojany -
Gry MMORPG: phisherzy atakują World of Warcraft
01:56 18.02.2008
... gdzie z kolei proszono o podanie już bardziej szczegółowych informacji – łącznie z odpowiedzią na tzw. „sekretne pytanie”. Ostatecznie użytkownicy wracali na oficjalną witrynę gry. Jednak oszuści, którzy dysponowali już kompletem danych, kradli w grze zdobyte złoto i inne wartościowe przedmioty. Uważny i świadomy Internauta mógł zapobiec kradzieży ...
Tematy: World of Warcraft, gry online, gry sieciowe, ataki typu phishing -
Gry online: socjotechnika jedną z metod kradzieży haseł
00:22 29.09.2007
... do tych informacji. Druga grupa trojanów modyfikuje %windir%\system32\drivers\etc\hosts. Plik ten zawiera adresy sieciowe serwerów o podanych nazwach. Jeżeli do pliku tego zostanie wprowadzony fałszywy adres serwera obsługującego grę, klient gry zostanie autoryzowany na serwerze szkodliwego użytkownika (któremu zostanie wysłane hasło) zamiast na ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, trojany, robaki -
Gry online coraz popularniejsze
01:42 29.07.2007
... . wzrost w porównaniu do maja 2006. Obie strony dostarczają mieszaninę gier strategicznych, quizów, gier zręcznościowych oraz gier planszowych, z czego puzzle oraz gry karciane są najczęściej wybierane przez użytkowników w obu przypadkach. Najszybciej rozwijającą się stroną o tematyce gier online była strona WildTangent Network, amerykańskiej ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, rynek gier -
Rośnie wartość rynku gier online
13:28 24.03.2007
Jak wynika z badań niezależnej firmy analitycznej Screen Digest, wartość rynku gier sieciowych sięgnęła jednego miliarda dolarów, do czego w głównej mierze przyczyniły się dwa tytuły: World of Warcraft i Second Life. Szacowana wartość rynku sieciowej rozrywki pochodzi przede wszystkim z opłat subskrypcyjnych. Dodatkowo, w grę wchodzą nieokreślone ...
Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe -
Rozwój rynku gier online
00:22 14.01.2007
Gracze komputerowi w dużym stopniu wpływają na koniunturę krajów azjatyckich. Analizy rynkowe wskazują na to, że dochód czerpany z miłośników gier online osiągnie wartość 6,8 miliarda USD w 2010 roku. Mieszkańcy krajów azjatyckich znani są z ponadprzeciętnego zamiłowania do gier komputerowych. Odkąd uruchomiono internetowe łącza szerokopasmowe w ...
Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe