eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-commerce
  • Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    00:40 30.04.2016

    ... e-commerce, ale również tymi dotyczącymi sprzedawanego asortymentu. Warto śledzić branżowe serwisy, podpatrywać jakie rozwiązania wprowadza konkurencja i z czego korzystają tacy giganci e-commerce ... cel musimy ustalić jak zmierzymy jego realizację. Najważniejszym wskaźnikiem w e-commerce jest współczynnik konwersji. Jest to prosty przelicznik ile ... WIĘCEJ

    Tematy: Google Analytics, ruch na stronie, e-commerce, bounce rate
  • Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    10:18 29.04.2016

    ... , na którą składają się: zdefiniowanie celów biznesowych, najlepiej podczas warsztatu, którego uczestnikami będą przedstawiciele wszystkich obszarów biznesowych w firmie, m.in. działu e-commerce i IT, obsługi klienta i logistyki; analiza ścieżki zakupowej, najlepiej w formie badań, które pokażą, jak klienci dokonują zakupów i które punkty styku ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?

    Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?

    09:49 27.04.2016

    ... będą miejsca prężnie rozwijającym się dyskontom oraz sklepom z branży e-commerce. Bain & Company wraz z ze stowarzyszeniem producentów dóbr ... nowych technologii powodujący zwiększenie popularności smartfonów i tabletów przekłada się na wzrost rynku e-commerce. W Europie Zachodniej w niektórych segmentach rynku np. kosmetykach, artykułach dla zwierząt ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, e-commerce, hipermarkety, supermarkety
  • Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    00:15 25.04.2016

    ... celu należy zastosować technologię responsywną (RWD) lub stworzyć specjalną aplikację sklepu. Jest to niezwykle ważne, ponieważ zgodnie z wynikami opublikowanymi w raporcie „E-commerce w Polsce 2015”, smartfon do celów zakupowych wykorzystuje już 37 proc. klientów sklepów internetowych, a z wykorzystaniem tabletu kupuje 24 proc. z nich. Konsumenci ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego
  • 10 najważniejszych dat dla e-commerce

    10 najważniejszych dat dla e-commerce

    00:23 23.04.2016

    ... Zobaczcie 10 najważniejszych dat w e-commerce według Grupy KWANKO. Zimowe wyprzedaże Sezonowe wyprzedaże na początku roku wyznaczają wzrost udziału e-commerce. Niemal trzech na ... to czas szczególnie wzmożonego kupna usług turystycznych. Według raportu e-commerce , prawie 90% respondentów przyznaje, że zanim zakupi wycieczkę lub wyjazd wakacyjny ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklep internetowy, zakupy w internecie
  • Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    00:46 22.04.2016

    ... zaoferować kupującym wartość dodaną, zakupy muszą stać się dla nich przygodą. Ta trafna przepowiednia tłumaczy, dlaczego wielokanałowość w sprzedaży powinna być w e-commerce standardem. Dotyczy to zarówno sprzedawców internetowych, jak i sklepów stacjonarnych, sięgających po coraz więcej technologii, w tym między innymi po zastosowanie beaconów ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    12:01 18.04.2016

    ... z mailingów. Personalizacja to podstawa Warto pamiętać że, najefektywniejszymi wiadomościami są te personalizowane – to trend, który będzie w dalszym ciągu podbijał e-commerce. Według danych SalesBee prosta segmentacja – na przykład na kobiety i mężczyzn połączona z personalizacją i dopasowaniem do rodzaju wcześniej kupowanych produktów poprawia ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing
  • Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów

    Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów

    10:00 06.04.2016

    ... sklep istnieje, można się z nim skontaktować, niczego nie ukrywa. Czytaj także: - Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam? - E-commerce: jak budować relacje z klientem? Jak wynika z raportów SoTrender już ponad 14 milionów Polaków aktywnie korzysta z Facebooka, a Twittera ma ponad 2 miliony ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, wizerunek marki, sklepy internetowe, e-sklepy
  • E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?

    E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?

    11:01 23.03.2016

    Eksperci szacują, że przed Wielkanocą sklepy internetowe mogą osiągnąć nawet do 50 proc. wzrostu sprzedaży. W jaki sposób e-przedsiębiorcy mogą wykorzystać potencjał sprzedażowy nadchodzących świąt, aby niezależnie od branży, zwiększyć zyski? Polacy na Wielkanoc wydają mniej niż na Boże Narodzenie, ale średnio trzy razy więcej niż w zwykły, ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, handel online, Wielkanoc
  • Handel detaliczny zabetonowany

    Handel detaliczny zabetonowany

    00:42 10.03.2016

    ... 22,8 mld zł wolumenu przechodzi przez nie. Stosunkowo duży udział ma w tym segmencie e-commerce – blisko 25 proc. gadżetów kupowanych jest przez internet. Inne kanały sprzedaży, takie ... szacowane jest na więcej niż 20 proc. rocznie. Z uwagi na to, że e-commerce to rynek wschodzący, jeśli nie będzie miało miejsca żadne nadzwyczajne zdarzenie, będzie ... WIĘCEJ

    Tematy: handel, handel detaliczny, handel detaliczny w Polsce, sprzedaż detaliczna w Polsce

poprzednia  

1 ... 30 ... 42 43 44 ... 50 ... 71

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: