eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branża finansowa
  • Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.

    Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.

    00:23 18.12.2015

    Nieco ponad 108 milionów złotych - tyle, w III kwartale bieżącego roku, wydała na reklamę cała branża finansowa, a więc banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Tradycyjnie już największa część ich budżetów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.

    15:29 03.12.2015

    Z analizy IMM publikacji na temat branży finansowej w III kwartale 2015 wynika, że we wszystkich mediach ukazało się ponad 202 tysiące wzmianek o łącznej wartości AVE ponad 710 mln złotych. Ciepłe miesiące lata zachęcały do aktywności fizycznej, co tradycyjnie już wykorzystał największy polski ubezpieczyciel PZU przy organizacji maratonów. Banki ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.

    12:14 11.09.2015

    ... promocję wydał 11,5 mln złotych, zaś ING Bank Śląski – 10,4 mln złotych. Ubezpieczenia wchodzą do gry i mówią „jedź i żyj ostrożnie” Branża ubezpieczeniowa od kwietnia do czerwca 2015 wydała łącznie 92,6 mln złotych na reklamę i promocję swoich produktów. W porównaniu z poprzednim kwartałem wydatki ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.

    11:34 08.05.2015

    Na początku roku w reklamie rzadko dostrzegamy fanfary i fajerwerki finansowe. Po sporych wydatkach w IV kwartale 2014 r. reklamodawcy finansowi zacisnęli nieco pasa. Niespodzianek jednak nie zabrakło. W I kwartale 2015 roku reklamodawcy instytucji finansowych, głównie banków i firm pożyczkowych, wydali na promocję łącznie 300,7 mln złotych. Dla ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.

    12:17 06.03.2015

    Czwarty kwartał 2014 r. charakteryzował się dużymi wydatkami reklamowymi jakie poniosły banki, firmy pożyczkowe oraz inne instytucje finansowe – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Koszt emisji materiałów promocyjnych w mediach wyniósł łącznie prawie 433 mln zł. W porównaniu do III kwartału jest to aż o 97 mln zł więcej. Nie powinno to ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Monitoring floty samochodowej obniży koszty

    Monitoring floty samochodowej obniży koszty

    00:22 30.12.2014

    Najlepszym stymulatorem zmian jest rynek. Nowości technologiczne wprowadzane w firmie pojawiają się tam najczęściej dlatego, że… obniżają koszty. Instytucje finansowe, tak jak inne podmioty gospodarcze, również podlegają prawom rynkowym. Po skoku technologicznym związanym z informatyzacją (bardzo często „wszystkiego co się da”) okazało się, że ... WIĘCEJ

    Tematy: instytucje finansowe, branża finansowa, flota firmowa, samochody służbowe
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.

    13:54 02.12.2014

    Wydatki reklamowe banków, firm i instytucji finansowych w Polsce wyniosły w trzecim kwartale 2014 roku 336 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku. W rankingu reklamodawców mocniej niż zwykle zaznaczyła się obecność firm ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Jak miewa się rynek pracy w sektorze finansowym

    Jak miewa się rynek pracy w sektorze finansowym

    11:56 07.10.2014

    Na rynku pracy coraz lepsze perspektywy dla poszukujących zatrudnienia. Jak na tym tle prezentuje się branża finansowa? Z badania ManpowerGroup wynika, że optymizm jest raczej umiarkowany. Ofert pracy skierowanych do specjalistów w dziedzinie finansów wprawdzie przybywa, ale kandydaci muszą ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, sytuacja na rynku pracy, tendencje na rynku pracy, praca w finansach
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

    09:33 06.08.2014

    ... był m.in. przez BZ WBK. „Klik, i jedziesz na wakacje. Prawdziwe wakacje” - przekonywał w spocie Kevin Spacey. Aktorzy nie tylko na scenach Branża finansowa najchętniej promuje się w telewizji. Koszt emisji kampanii na szklanym ekranie wśród 10 największych reklamodawców to prawie 198 mln zł. Największy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.

    09:45 30.05.2014

    ... łatwo było trafić na reklamy Pomocnej Pożyczki, Providenta oraz Inwestycji Alternatywnych Profit (firmy zajmującej się obrotem metalami szlachetnymi i numizmatyką). Cała branża przeznaczyła na promocję w telewizji ponad 220 mln zł, czyli lwią część budżetów. Prasie i rozgłośniom radiowym przypadło sprawiedliwie po ok. 27 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki

poprzednia  

1 2 3 4 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: