eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyGracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje › Postrzeganie marki wspierającej wydarzenia/drużyny e-sportowe

Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje

2019-07-14 00:36

Z badania zrealizowanego przez Mexad Games oraz Mobile Institute wynika, że miłośnicy gier (48%) i esportu (60%) bardziej skłonni są skorzystać z produktów lub usług tej marki, która aktywnie angażuje się w promocję drużyny czy wydarzeń esportowych. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Postrzeganie marki wspierającej wydarzenia/drużyny e-sportowe Wspieranie wydarzenia lub drużyny esportowej przez daną markę zwiększa sympatię do niej.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: