eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyWysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów › Korzyści osiągane przez działy obsługi klienta dzięki wdrożeniu AI

Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

2019-05-07 09:37

Wysoka jakość obsługi klienta to jeden z kluczowych czynników pozwalających utrzymać wysoką konkurencyjność - wynika z ostatniego badania Salesforce. Nie powinno być zatem zaskoczeniem, że jest to obszar działalności, w którym firmy na potęgę wręcz inwestują nie tylko w najnowocześniejsze technologie, w tym m.in. w sztuczną ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Korzyści osiągane przez działy obsługi klienta dzięki wdrożeniu AI Zdaniem połowy badanych dużo korzyści przynosi poprawa priorytetyzacji zadań.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: