eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeE-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta › Wykres 1. Porównanie współczynników kliknięć ReTargetingu i mailingu tradycyjnego

E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

2015-07-08 00:40

Okazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cyfrowej mimo, iż wprowadzono go już 30 lat temu. Szacuje się, iż w 2014 roku zostało wysłanych 109 mld maili biznesowych na całym świecie, a na kolejne lata przewidywany jest ich znaczny wzrost. Dzięki bezkonkurencyjnie wysokim wskaźnikom ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

fot. mat. prasowe

Wykres 1. Porównanie współczynników kliknięć ReTargetingu i mailingu tradycyjnego Spersonalizowane wiadomości ReTargetingu cechują się wyraźnie wyższymi wynikami skuteczności dotarcia do klienta.

Oceń

0 1

Podziel się

Poleć na Wykopie Poleć w Google+

Poleć artykuł znajomemu Wydrukuj

REKLAMA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.