Rynek wewnętrzny w Polsce 2012
2013-09-26 12:15
Publikacja "Rynek wewnętrzny w 2012 r." przygotowana przez GUS prezentuje informacje z zakresu działalności handlowej i usługowej dotyczące wartości i struktury sprzedaży detalicznej oraz hurtowej, infrastruktury handlowej, kształtowania się dynamiki obrotów przedsiębiorstw handlowych i usługowych. Uzupełnieniem informacji o procesach ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Struktura powierzchni sprzedażowej sklepów Na koniec roku 2012 szacowana liczba sklepów w Polsce wyniosła 357 tys. i była wyższa niż przed rokiem o 3,6%. Na jeden sklep przypadało średnio 108 osób, podczas gdy w 2011 r. było to odpowiednio 112 osób.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?