Styl życia Polaków: kawiarnie
2013-04-04 09:34
Polacy najchętniej wybierają lokalne kawiarnie, a podczas jednej wizyty najczęściej wydają w nich od 10 do 25 zł. Z wyjątkiem mieszkańców dużych miast, deklarują, że ich częstotliwość wizyt w kawiarniach zmniejsza się, co potwierdzają wyniki raportu "Polska na talerzu 2013" sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry. Przejdź do artykułu ›
fot. konradbak - Fotolia.com
Polacy wybieraja lokalne kawiarnie Największą popularnością cieszą się wśród Polaków lokalne kawiarnie, które preferuje blisko połowa respondentów badania przeprowadzonego na potrzeby raportu „Polska na talerzu 2013“.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?