eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaBranża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową › Udział mediów w wydatkach reklamowych firm motoryzacyjnych

Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową

2012-04-19 09:40

W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. - 321,2 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową

fot. mat. prasowe

Udział mediów w wydatkach reklamowych firm motoryzacyjnych Ponad 20% budżetów reklamowych przeznaczono na reklamę radiową

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: