eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolacy a transmisja skoków narciarskich › Wydatki na reklamę według sektorów przy okazji zimowych transmisji skoków narciarskich w latach 1999

Polacy a transmisja skoków narciarskich

2011-03-21 09:39

Do tej pory telewizja publiczna zarobiła dzięki Małyszowi 272 mln PLN, a konkurs z udziałem naszego wielkiego skoczka podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City przyciągnął aż 13,8 mln Polaków i był najlepiej oglądanym programem w historii pomiaru telemetrycznego TNS OBOP. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Polacy a transmisja skoków narciarskich

fot. mat. prasowe

Wydatki na reklamę według sektorów przy okazji zimowych transmisji skoków narciarskich w latach 1999 Wydatki na reklamę według sektorów przy okazji zimowych transmisji skoków narciarskich w latach 1999-2011 w poszczególnych sezonach (mln PLN)

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: