eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy? › Zmiany wartości reklamy w klasach mediów po pierwszym kwartale w latach 2020 – 2021

Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

2021-06-01 07:53

Wartość rynku reklamowego w Polsce w I kw. 2021 r. wzrosła 2% - czytamy w najnowszym raporcie Publicis Groupe. Opracowanie dowodzi, że reklamodawcy nadal intensywnie przenoszą swoje budżety do internetu, w efekcie czego po raz kolejny zwiększył on swój udział w rynku (do 44,2%). Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zmiany wartości reklamy w klasach mediów po pierwszym kwartale w latach 2020 – 2021 Po trzech miesiącach 2021 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu i radia.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: