eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaJak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku? › Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

2018-01-17 10:10

Standardowo na Facebooku, aby ocenić jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Sondem - Fotolia.com

Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: