Crowdfunding w mediach. Jak bardzo lubimy pomagać?
2016-02-15 10:54
Zjawisko crowdfuningu, czyli finansowania społecznościowego w Polsce nabiera tempa, a informacje pojawiające się na ten temat w prasie, internecie i social mediach objęły zasięgiem prawie 16 mln osób! – wynika z najnowszego raportu IMM. Czy pomaganie stało się modne? Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Zegarek Peeple Najdroższym projektem w serwisie Kickstarter była zbiórka na projekt zegarka Pebble
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?