Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
2015-12-03 15:29
Z analizy IMM publikacji na temat branży finansowej w III kwartale 2015 wynika, że we wszystkich mediach ukazało się ponad 202 tysiące wzmianek o łącznej wartości AVE ponad 710 mln złotych. Przejdź do artykułu ›
fot. mathom - Fotolia.com
PZU, PKO BP oraz Grupa mBank reklamowały się najczęściej Ta trójka łącznie wygenerowała ponad 50 proc. (170 mln zł) wartości ekwiwalentu reklamowego z pierwszej dziesiątki.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością
-
Samsung Galaxy Z Fold7 - premiera nowego składanego smartfona