eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaReklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł › Top 10 mediów dla firm z branży dziecięcej

Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł

2014-12-27 00:40

W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Top 10 mediów dla firm z branży dziecięcej Polsat na reklamach produktów dla dzieci zarobił najwięcej - prawie 38 mln zł

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: