eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaOperatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta › Operatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta

Operatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta

2014-11-06 12:01

O ile Polaków cechuje dość duże przywiązanie do dostawców energii, o tyle na taką samą lojalność nie mogą liczyć operatorzy sieci komórkowych. Dobitnym na to dowodem mogą być wyniki ostatniego badania, które firma badawcza TNS Polska zrealizowała na zlecenie serwisu PanWybierak.pl. Wynika z niego m.in., że aż połowa ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Gajus - Fotolia.com

Operatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta Połowa respondentów deklaruje zmianę operatora przynajmniej raz na pięć lat.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: