eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaOperatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta › Lojalność konsumentów względem dostawców usług

Operatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta

2014-11-06 12:01

O ile Polaków cechuje dość duże przywiązanie do dostawców energii, o tyle na taką samą lojalność nie mogą liczyć operatorzy sieci komórkowych. Dobitnym na to dowodem mogą być wyniki ostatniego badania, które firma badawcza TNS Polska zrealizowała na zlecenie serwisu PanWybierak.pl. Wynika z niego m.in., że aż połowa ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Lojalność konsumentów względem dostawców usług W największym stopniu jesteśmy przywiązani do dostawców prądu i gazu, których zmieniamy najrzadziej.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: