Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
2014-09-25 13:21
W bieżącym roku wydatki na reklamę w naszym kraju mają być o 1,8 procenta wyższe niż w roku minionym - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Ich łączna wartość ma nieznacznie przekroczyć 6,5 miliarda złotych. Z kolei globalne wydatki mają wspiąć się o 5,3 procenta, sięgając 523 miliardów dolarów. W przypadku świata ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Udział we wzroście globalnych wydatków reklamowych w podziale na media Największą siłą napędową wzrostu wydatków na reklamę jest obecnie mobile, tuż za nim plasuje się telewizja oraz Internet.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?