eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyWydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy › Wydatki reklamowe kategorii banki w okresie I – IV 2013 vs 2014

Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

2014-07-17 10:55

Sektor finansowy tnie budżety reklamowe - wynika z najnowszych danych przedstawionych przez dom mediowy Equinox Polska, należący do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W okresie styczeń-kwiecień bieżącego roku wydatki sięgnęły niemal 500 milionów złotych, co jest wynikiem o 8 procent gorszym od osiągniętego w analogicznym ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe kategorii banki w okresie I – IV 2013 vs 2014 Przedstawiciele domu mediowego zwracają uwagę, że pomimo spadku wydatków, zmianie nie uległa struktura podziału wydatków pomiędzy poszczególne kategorie mediów. W dalszym ciągu wiodącym medium jest telewizja.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: