eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaMikropożyczki online - wizerunek w Internecie › Wonga z największą liczbą polubień

Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie

2014-01-30 09:08

Ich cechą rozpoznawalną jest to, że można się o nie ubiegać bez wychodzenia z domu. Jak faktycznie firmy udzielające mikropożyczek online odnajdują się w wirtualnej rzeczywistości? Czy wykorzystują siłę i możliwości internetu do informowania o swoich usługach? W jaki sposób i gdzie komunikują się z konsumentami? Z jakim ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Coloures-Pic - Fotolia.com

Wonga z największą liczbą polubień Marką z sektora pożyczkowego z największą liczbą polubień na Facebooku jest Wonga, której profil zyskał blisko 350 tys. like’ów. Pożyczkodawca cieszy się największym zainteresowaniem wśród targetu 18-24 lata pochodzącego z Warszawy, choć jej reklamy oparte są na przygodach kukiełek w sędziwym wieku.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: