eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › ranking marek
  • Coca-Cola najlepszą marką spożywczą

    Coca-Cola najlepszą marką spożywczą

    11:07 07.10.2010

    Wizerunkowy prym na polskim rynku artykułów spożywczych wiedzie Coca-Cola. Doniesienia medialne na temat koncernu miały największy zasięg, a ich wartość wyniosła 215 milionów złotych - podał PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który opublikował we współpracy z miesięcznikiem Press III edycję badania Top Marka. Znakomite wyniki wizerunkowe w branży ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, najbardziej znane marki, ranking marek, producenci żywności
  • Ranking najcenniejszych marek 2010

    Ranking najcenniejszych marek 2010

    13:49 29.04.2010

    ... marek wzrosła o cztery procent w ciągu ostatniego roku, przekraczając pułap 2 bilionów USD. Ranking BrandZ Top 100, opracowywany na zlecenie WPP, to wycena, w której bierze się pod uwagę opinie konsumentów na temat marek ... dalej rozwijać jej działalność”. Informacje o badaniu Ranking BrandZ uwzględniający sto najpotężniejszych marek na świecie (BrandZ ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Najbardziej znane marki w Polsce - Nokia liderem

    Najbardziej znane marki w Polsce - Nokia liderem

    09:53 26.02.2010

    ... co przekracza poziom 105, można uznać za korzystne dla marki. W Polsce czołówka marek w rankingu TrustR przedstawia się następująco: „Po ustąpieniu recesji konsumenci na całym ... Analiza TrustR bazuje na BrandZ – największym na świecie badaniu konsumenckim dotyczącym wartości marek. Badanie BrandZ jest realizowane od 12 lat przez Millward Brown w ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking marek, marki
  • Ranking najcenniejszych marek 2009

    Ranking najcenniejszych marek 2009

    01:02 04.05.2009

    ... wydatków marketingowych, ten ranking pozwala firmom na określenie wartości ich marek na rynku.” Informacje o badaniu Badanie BRANDZ zamawiane przez WPP i corocznie prowadzone przez Millward Brown, mierzy kondycję tysięcy marek konsumenckich i business-to-business. Ranking BRANDZ 100 Najbardziej Wartościowych Marek jest liczony za pomocą ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand

    Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand

    13:47 22.09.2008

    ... najdroższych marek świata - wynika z zestawienia Interbrand. Podczas gdy Coca-Cola utrzymuje swoją zeszłoroczną pozycję, na drugie miejsce ... Microsoft na trzecią pozycję. W pierwszej piątkę znalazły się również GE oraz Nokia. Wśród marek wyróżniających się największymi, rocznymi przyrostami prym wiodą Google (43 proc.), Apple (24 proc.), Amazon ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Ranking najcenniejszych marek 2008

    Ranking najcenniejszych marek 2008

    01:35 23.04.2008

    ... i doradztwa marketingowego. Ranking obejmuje najsilniejsze marki na świecie według wartości pieniężnej wyrażonej w dolarach. Ranking marek opracowuje Millward Brown Optimor – komórka MB, która pomaga przedsiębiorstwom maksymalizować zwrot z inwestycji w marki i działania marketingowe. Łączna wartość wszystkich marek objętych rankingiem BrandZ Top ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek

poprzednia  

1 ... 6 7



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: