eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marki
  • Marki kojarzone z Euro 2012

    Marki kojarzone z Euro 2012

    11:02 22.02.2012

    ... nie kojarzy się z żadną marką lub firmą. Jakie marki Polacy kojarzą z Mistrzostwami? Najczęściej wymieniane marki, z którymi kojarzymy Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, ... superpucharu – meczu, który miał zainaugurować otwarcie Stadionu Narodowego. Marki RTV Jeśli chodzi o marki sprzętu RTV, Polacy w kontekście Euro 2012 najczęściej wymieniają ... WIĘCEJ

    Tematy: Euro 2012, marki, marki samochodowe, marki odzieżowe
  • Najlepsze marki świata bazują na ideałach

    Najlepsze marki świata bazują na ideałach

    00:15 31.01.2012

    ... . Dzięki temu specjalnemu badaniu uzyskano wiedzę na temat skojarzeń aktywowanych w ludzkich umysłach przez marki należące do indeksu Stengel 50 oraz marki konkurencyjne względem nich. Stwierdzono, że marki charakteryzujące się wysokimi wskaźnikami wzrostu są aktywne w pięciu fundamentalnych obszarach ogólnoludzkich wartości: Wywoływanie radości ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, kreowanie marki, marki luksusowe, najbardziej znane marki
  • Marki piwa w Internecie

    Marki piwa w Internecie

    00:11 25.01.2012

    ... okazały się fora (50%). Mocno zaznaczyły swoją obecność także Facebook (25%) i Mikroblogi (15%). Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekście marki Redd’s. Najwięcej pozytywnych opinii zebrały marki Ciechan, Redd’s oraz Kasztelan. Wśród negatywów najwięcej zebrały Carlsberg, Warka i... wspomniany wcześniej Kasztelan. Zdecydowanie najwięcej wyników ... WIĘCEJ

    Tematy: piwo, branża piwowarska, sprzedaż piwa, browary
  • Spożywcze marki własne w 2011 roku

    Spożywcze marki własne w 2011 roku

    12:16 20.01.2012

    ... przeprowadzonego w okresie luty 2010-marzec 2011). W przeciwieństwie do produktów konkretnych producentów, marki własne odnotowały 18 proc. wzrost sprzedaży. Dlatego Inspekcja Handlowa na ... mało znanych przedsiębiorców, jak i renomowanych dużych koncernów, posiadających swoje własne marki producenckie. Zdarza się, że w jednym sklepie można wybierać ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Najpopularniejsze marki w Polsce 2011

    Najpopularniejsze marki w Polsce 2011

    13:07 16.12.2011

    Już po raz siódmy miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO BP, Winiary oraz mBank. Tegoroczna, siódma już edycja badania konsumenckiego miesięcznika Reader’s Digest, ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze marki, marka, marki, najlepsza marka
  • Akwizycje a strategia marki

    Akwizycje a strategia marki

    13:48 13.12.2011

    ... zmienia się strategia marki w procesie akwizycji? Strategia marki objawia się nie tylko w obszarze prezentacji ofert, ale także w prezentacji marki korporacyjnej. Przykłady ... marki powinna być jednym z kluczowych elementów już przy planowaniu akwizycji. Strategia marki i zarządzanie wizerunkiem są sztuką komunikacji i prezentacji. Strategia marki ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, zarządzanie marką, wizerunek marki, zarządzanie wizerunkiem marki
  • Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych

    Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych

    12:55 17.11.2011

    ... i kultury oraz 5. turystyki. Autorzy badania traktują markę jako kluczowy zasób, który odwzorowuje sumę skojarzeń i preferencji związanych z krajem. Marki państw są tak jak marki produktów nie tylko wytworem reklamy, ale zbiorem faktycznych doświadczeń, rekomendacji oraz wyróżników i atrybutów jakości. Badani byli przedstawiciele biznesu, światowi ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking marek, najlepsza marka, ranking najsilniejszych marek, budowanie wizerunku marki
  • Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013

    Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013

    00:15 14.10.2011

    ... się w potrzebę bardziej racjonalnych wydatków. Poza tym nastąpił wyraźny wzrost akceptacji marki własnej. Tym samym okres osłabienia gospodarczego przyczynił się do poprawy ... Obecna, trudna sytuacja na światowym rynku surowcowym może jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój marki własnej w Polsce. Rosnące ceny żywności w sklepach, ale także wszelkiego ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Branding - budowanie marki

    Branding - budowanie marki

    13:18 07.06.2011

    ... lojalnych klientów w procesie zakupowym silnej marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową ... WIĘCEJ

    Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka
  • Marki godne zaufania 2011 - leki

    Marki godne zaufania 2011 - leki

    00:20 22.05.2011

    ... że w tej materii jesteśmy konsekwentni i często od lat wybieramy te same marki, jeśli już raz wzbudziły nasze zaufanie. W kategorii Środek przeciwbólowy Złote Godło zdobyła marka ... wskazało blisko 20 proc. ankietowanych. Marka ta została wyżej niż konkurencyjne marki oceniona za jakość, zrozumienie potrzeb klienta, silny wizerunek oraz stosunek ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie marki, marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka

poprzednia  

1 ... 13 14 15 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: