eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyGazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę › Skuteczność kanałów w zależności od założonego celu

Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

2019-11-04 14:56

W badaniu zrealizowanym przez firmę Nielsen, dyrektorów marketingu w sieciach handlowych poproszono o wskazanie narzędzi najlepiej wpływających na osiągane wyniki sprzedażowe. Ich odpowiedzi jednoznacznie wskazują, że bezapelacyjnym numerem 1 pozostają już od wielu lat gazetki promocyjne. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Skuteczność kanałów w zależności od założonego celu Papierowe gazetki wciąż pozostają skutecznym narzędziem komunikacji, kluczowym w generowaniu celów sprzedażowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: