eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyWydatki na reklamę: Polska i świat 2013 › Reklama internetowa w podziale na rodzaje 2012-2015 (mld USD)

Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013

2013-05-04 00:20

Według analityków ZenithOptimedia rynek reklamowy w Polsce skurczy się w tym roku o 5,2%. Łączne wydatki na reklamę wyniosą niecałe 6,4 mld złotych netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2013 r. o 3,9%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 518 mld dolarów. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Reklama internetowa w podziale na rodzaje 2012-2015 (mld USD) Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę video i w serwisach społecznościowych, które rosną o około 30% rocznie.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: