Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
2020-08-04 10:20
Pokolenie Z to aktywni użytkownicy Tik Toka i Instagrama, ale także zapaleni gracze. Z danych przedstawionych przez Mobiem Polska wynika, że 22 proc. spośród 11 milionów osób wybierających gry mobilne to właśnie "Zetki". Eksperci podkreślają, że jednorazowa sesja mobile gamingu angażuje gracza na znacznie dłużej niż odwiedziny w ... Przejdź do artykułu ›
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?