Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce. Jak to ugryźć?
2019-03-23 00:30
Nowe technologie wkraczają w każdy obszar gospodarki, nie omijając rzecz jasna e-commerce. To właśnie dzięki nim kupujący w internecie mogą z niemal fotograficzną dokładnością zapoznać się z nabywanym produktem. Jak zwiększyć sprzedaż, łącząc realia z wirtualnym światem e-sklepu? Odpowiedzią jest rozszerzona rzeczywistość. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce Obszarów, w których rozszerzona rzeczywistość wspiera e-commerce może być niezliczenie wiele.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością