eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyTelewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit? › Co klienci galerii myślą o galeria in-store radio?

Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?

2016-04-27 10:55

Media In-store, czyli innymi słowy kanały reklamowe dostępne na terenie centrum handlowego. Należy do nich reklama audio (in-store radio) oraz reklama wideo (mall TV). Czy są one w stanie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów? Jak są przez nich odbierane? Odpowiedzi na te pytania poszukiwali IMS - firma specjalizująca się w marketingu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Co klienci galerii myślą o galeria in-store radio? 4 na 10 respondentów uważa, że z głośników są puszczane informacje, na które warto zwrócić uwagę

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: