Programy lojalnościowe: jeden to za mało
2015-09-30 11:43
Niespełna połowa Polaków przebadanych na potrzeby Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. Wśród najważniejszych korzyści płynących z takiego uczestnictwa wymieniana jest możliwość zapłacenia zgromadzonymi punktami. Konsumenci widzą także i wady - najczęściej ... Przejdź do artykułu ›
fot. mariesacha - Fotolia.com
Większa aktywność w programach lojalnościowych
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?