Zakupy spożywcze online głównie w Tesco i Almie
2015-09-10 10:59
Produkty spożywcze w Internecie kupuje 20% polskich internautów. Zdecydowanie największą popularnością wśród żywnościowych marketów online cieszą się Tesco i Alma. Z zagranicznych sklepów tego rodzaju korzysta 9% użytkowników. To niektóre wnioski, jakie wyłaniają się z najnowszego opracowania firmy Gemius. Przejdź do artykułu ›
fot. viperagp - Fotolia.com
Zakupy spożywcze online głównie w Tesco i Almie Trzecie miejsce przypadło Allegro, które wymieniło 7 proc. badanych.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?