eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach IV kw. 2014 › Wydatki na emisję reklam a ekwiwalent reklamowy

Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014

2015-01-30 11:41

W czwartym kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci dyskontów, sklepów wielkopowierzchniowych i convenience, przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 327 mln zł - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Oznacza to wzrost o 18 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku oraz o 30 proc. wobec ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki na emisję reklam a ekwiwalent reklamowy Wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji w mediach dorównuje w wielu przypadkach wydatkom na emisję.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: