Media a agencje ratingowe
2012-02-23 13:14
W ostatnich dwóch kwartałach tematyka ratingów kredytowych osiągnęła szczyty. Pisze się o nich ponad dwukrotnie częściej niż wcześniej. Agencje zyskują dzięki temu jeszcze większą siłę przebicia. Eksperci starają się kontestować ich wpływ na rynek, ale media wręcz zakochały się w tego typu ocenach - wynika z raportu ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Chmura najpopularniejszych słów występujących w tytułach publikacji prasowych na temat agencji ratin Najpopularniejsze słowa w tytułach publikacji prasowych na temat agencji ratingowych to m.in. "Grecja", "Bank"
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?