Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny
2018-01-13 00:20
Czy wizyty w sklepach odbywają się tak, jak życzyliby sobie tego klienci? Niekoniecznie. Z analizy zrealizowanej przez CXstream wynika, że 11 proc. z nich nie spełnia oczekiwań kupujących. Największym problemem są: niezadowalająca jakość obsługi (15 proc.), zbyt wygórowane ceny (10 proc.), brak towaru (9 proc.) oraz duże kolejki (8 ... Przejdź do artykułu ›
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?