eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyNajcenniejsze marki odzieżowe świata 2014 › Najcenniejsze odzieżowe marki świata w rankingu BrandZ Top 10 w 2014 r.

Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014

2014-06-09 13:40

Branża odzieżowa może poszczycić się najbardziej dynamicznymi wzrostami (29 procent rok do roku) wśród 14 kluczowych sektorów analizowanych w ramach badania najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100. Zwycięzcą tegorocznego rankingu okazał się Nike. Tuż za nim uplasowały się sieciówki: Zara oraz H&M. Wartość firm z pierwszej ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014

fot. mat. prasowe

Najcenniejsze odzieżowe marki świata w rankingu BrandZ Top 10 w 2014 r. Liderem rankingu jest marka Nike, która wypadła jeszcze lepiej niż jej rywale, podnosząc swoją wartość o 55% do 24,6 mld USD i wyprzedzając Zarę, która wzrosła zaledwie o 15%, do 23,1 mld USD.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: