eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe

2014-06-04 10:15

Wartość marek luksusowych wzrosła o 16%, osiągając pułap 111 mld USD. Już dziewiąty sezon z rzędu zwycięzcą zestawienia została marka Louis Vuitton, osiągając wartość niespełna 26 mld USD. Liderzy zyskują między innymi dzięki dążeniu do jeszcze większej ekskluzywności i wycofywaniu z oferty tańszych produktów. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. olegpetrunchak - Fotolia.com

Torba Louis Vuitton Najsłynniejsze marki luksusowe zaczęły stopniowo porzucać próby uczynienia swoich produktów dostępnymi dla szerszej gamy odbiorców, i ponownie zwróciły się w kierunku ekskluzywności.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: