eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy? › Korzystanie z portali społecznościowych przez 50 najpopularniejszych polskich sklepów

Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?

2014-06-03 00:22

Bez mediów społecznościowych o sukces w Internecie może być niezwykle trudno. Z analizy przeprowadzonej przez agencję We Are Social wynika, że konto na portalu społecznościowym posiada już co drugi polski internauta. To bardzo istotne dane z punktu widzenia e-sprzedawców - droga z Facebooka, Twittera czy Instagramu do sklepu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Korzystanie z portali społecznościowych przez 50 najpopularniejszych polskich sklepów Sklepy oferujące asortyment motoryzacyjny najrzadziej budują społeczności wśród swoich klientów, przez co są też tymi ze zbadanych przez idealo sprzedawców, których profile najtrudniej – bo zaledwie w 60% przypadków – znaleźć można na Facebooku.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: