eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKtóre formy promocji zyskały, a które straciły? › Formy promocji, które zyskały na popularności

Które formy promocji zyskały, a które straciły?

2018-10-02 09:18

Wprawdzie obniżka ceny pozostaje najbardziej popularną formą promocji, to jednocześnie widać, że na przestrzeni ostatnich dwóch lat odsetek zainteresowanych nią konsumentów spadł aż o 14 punktów procentowych - dziś korzystanie z niej deklaruje 2/3 kupujących. Z drugiej strony dostrzegalne staje się coraz większe zainteresowanie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Formy promocji, które zyskały na popularności 44% badanych przyznaje, że ze względu na promocje często kupuje więcej niż to było zaplanowane.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: