K2 Internet przejmuje PZU
2003-10-09 09:13
Przeczytaj także: Inxmail w K2 Internet
Obsługa PZU Życie dotyczyć będzie nowych działań marketingowo-sprzedażowych związanych z poszczególnymi produktami ubezpieczeniowymi. Ze względu na strategiczne znaczenie projektów, ich szczegóły nie zostały obecnie ujawnione.Pierwszym etapem we współpracy z Michelin Polska jest natomiast przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w internecie dla produktu Pilot Alpin marki Michelin oraz uruchomienie serwisu poświęconego prezentacji opon zimowych tej firmy.
PZU Życie jest jednym z filarów Grupy PZU S.A. należącej do najpotężniejszych instytucji finansowych w Polsce i kontroluje około 50% krajowego rynku ubezpieczeń na życie. Michelin Polska wchodzi w skład koncernu od 114 lat specjalizującego się w produkcji wysokiej jakości opon, obecnie działającego w 170 krajach i mającego 18% udział w światowym rynku oponiarskim.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl