Reklama wielkoformatowa 2012 r.
2013-02-12 00:16
W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wydatki na kampanie wielkoformatowe w poszczególnych miastach oraz ich udział w rynku W 2012 roku udział rynku warszawskiego w inwestycjach wyniósł 45,2%. Rynki, które najszybciej wzrastały to Łódź i Wrocław – odpowiednio o 23,6% i 15,9%.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?