eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyProdukty inwestycyjne niepopularne › Jak często zdarza się, że reklamy banków i funduszy inwestycyjnych wprowadzają odbiorców w błąd?

Produkty inwestycyjne niepopularne

2008-12-05 01:37

Aż 62% Polaków nie korzysta z produktów finansowych związanych z lokowaniem pieniędzy - wynika z raportu "Wizerunek produktów inwestycyjnych" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA. Jednocześnie tylko 16% dorosłych Polaków uważa, że banki i instytucje finansowe promując się, rzetelnie informują o ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Produkty inwestycyjne niepopularne

fot. mat. prasowe

Jak często zdarza się, że reklamy banków i funduszy inwestycyjnych wprowadzają odbiorców w błąd? Jak często zdarza się, że reklamy banków i funduszy inwestycyjnych wprowadzają odbiorców w błąd?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: