Agentic AI w marketingu: nowe możliwości, stare problemy z zaufaniem
2025-10-16 00:30
Marketing właśnie wkracza w erę Agentic AI – inteligentnych systemów, które uczą się, analizują dane i reagują szybciej niż człowiek. Z raportu SAS wynika, że firmy, które już dziś korzystają z tej technologii, osiągają imponujące wyniki i ROI sięgające 98%. Jednak tam, gdzie brakuje mechanizmów nadzoru i zasad ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
W jaki sposób używasz lub planujesz używać GenAI w marketingu? Praktycy częściej używają GenAI do działań takich jak targetowanie odbiorców
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Spadek zaangażowania w pracę. Dlaczego pensja nie wystarcza?
-
Bezpieczeństwo żywnościowe w Polsce: co 3. Polak martwi się o jedzenie
-
Nowe tablety Ulefone w Polsce. Model dla dzieci i dwa pancerne urządzenia
-
Pracownicy ukrywają korzystanie z AI. Skąd się bierze syndrom oszusta i jakie niesie to zagrożenia?









Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?