Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu
2025-08-13 00:15
Reklama wideo w Polsce nie zwalnia tempa. Według najnowszej analizy Publicis Groupe Polska, inwestycje w ten rodzaj przekazu wzrosły o 6,7%, osiągając poziom blisko 3,5 mld zł. Zdecydowanie najwięcej zyskuje total streaming, a wszystko to przy stabilnej pozycji telewizji linearnej. Mamy wyraźny sygnał, że wideo dostosowuje się do nowych ... Przejdź do artykułu ›
5 / 5
Polecamy:
5 / 5
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Spadek zaangażowania w pracę. Dlaczego pensja nie wystarcza?
-
Bezpieczeństwo żywnościowe w Polsce: co 3. Polak martwi się o jedzenie
-
Nowe tablety Ulefone w Polsce. Model dla dzieci i dwa pancerne urządzenia
-
Pracownicy ukrywają korzystanie z AI. Skąd się bierze syndrom oszusta i jakie niesie to zagrożenia?









Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?